EZSUPPORT: NU EN IN DE TOEKOMST

Het doel van EzSupport is eenvoudig: gebruikers snel en eenvoudig alles rondom al hun apparaten aan te bieden op 1 plek. Hier beschrijven we gebruikers nu én in de toekomst van EzSupport kunnen verwachten. We nemen je mee op de weg van ontwikkelingen die EzSupport zal doorgaan en doorstaan. Voor ons gemak hebben we EzSupport opgedeeld in 3 fasen, die we hieronder zullen introduceren.

FASE 1: GET ORGANIZED – NU

Alles begint met een sterk fundament, zo ook EzSupport. In Fase 1 draait alles om het organiseren van jouw apparaten in EzSupport. Gebruikers zijn in staat om op verschillende manieren hun apparaten toe te voegen. Zo ontstaat een persoonlijk overzicht van apparaten.

Wat het écht persoonlijk maakt, is de informatie die gebruikers toe kunnen voegen aan de apparaten. Zoals waar gekocht, wanneer, voor hoeveel, het serienummer en zelfs het aankoopbewijs. Van EzSupport krijg je altijd een handleiding, de specificaties en foto’s van je product erbij.

Al binnen een paar minuten maak je een persoonlijk overzicht van de apparaten die jij in huis hebt. Zo heb je eenvoudig op 1 plek al je bonnetjes en handleidingen altijd bij de hand.

DE TOEKOMST VAN FASE 1

  • We willen het nog makkelijker maken om jouw apparaten toe te voegen aan je EzSupport account. Nu kun je alleen nog inloggen bij Media Markt, maar straks ook bij Coolblue, Amazon, BOL.com, BCC, Expert of waar je apparaat ook vandaag komt.
  • Ook zijn we druk bezig met een slimme Wifi scanner te ontwikkelen. Met deze functie kun je via EzSupport apparaten ontdekken die met hetzelfde Wifi netwerk verbonden zijn als je telefoon.
  • De gewone beeldscanner van EzSupport pikt nu alleen nog maar EAN codes op. Later kun je ook bonnetjes of rekeningen scannen. Maar ook klantenkaarten van aangesloten winkels.
  • Middels gamification willen we het toevoegen van apparaten nog leuker maken. Je kunt hierbij denken aan PokémonGO, het bereiken van bepaalde levels en het ontvangen van bonussen.
  • Je kunt je voorstellen dat er over de hele wereld miljoenen apparaten bestaan. En ieder apparaat moet kunnen worden toegevoegd aan EzSupport. Daarom werken we iedere dag om onze database van apparaten nog completer en rijker te krijgen.
FASE 2: GET SUPPORTED – NU

Tijdens het gebruik van jouw apparaten loop je wel eens tegen problemen aan. Je wasmachine doet het niet meer, Je tablet doet raar na een update of je hebt hulp nodig bij het onderhoud van je vaatwasser. Het doel van EzSupport is om jouw in al deze gevallen te voorzien van ondersteuning. Op dit moment vind je in EzSupport al heel snel de dichtstbijzijnde aangesloten support locaties. In 3 klikken heb je een helpdesk aan de lijn of is je mailtje met vraag verstuurd.

Je kunt ook altijd contact zoeken met EzSupport zelf voor hulp bij het toevoegen van je apparaten. Vind je zelf je apparaat niet? EzSupport staat voor je klaar en lost het binnen 24 uur voor je op!

DE TOEKOMST VAN FASE 2

  • Je kunt straks via EzSupport in 4 snelle stappen een apparaat bij een reparateur aanmelden en een verzoek tot reparatie in te dienen. Niet meer lang wachten in een rij en een ellendig lang vragenformulier invullen. Vanuit je luie stoel de informatie invullen en checken en je apparaat afgeven op een moment dat het jou uitkomt.
  • EzSupport gaat ook doe-het-zelf adviezen geven. Veel problemen zijn vaak zonder tussenkomst van een specialist – dus goedkoper – door je zelf op te lossen. EzSupport biedt instructies en tips hoe je storingen zelf kunt oplossen of onderdelen zelf kunt vervangen.
  • Het goed onderhouden van je apparaten voorkomt veel problemen. EzSupport gaat je hierbij helpen. Met herinneringen en instructies krijg je de juiste informatie om te zorgen dat jouw apparaten langer mee gaan.
FASE 3: GET PLEASURE – DE TOEKOMST

Elektrische apparaten zijn vaak vooral nuttig en functioneel. Maar aangezien je er vaak ook veel geld voor betaald, wil je er zoveel mogelijk plezier en comfort uit halen. Daarom krijgt EzSupport een derde laag die alles te maken heeft met plezier. Fase 3 staat nog in de steigers, maar we willen graag een tipje van de sluier lichten wat je kunt verwachten.

  • De allerbeste, leukste, nieuwste en meest interessante artikelen, berichten en video’s die speciaal voor jou relevant zijn. Ben jij Apple fanaat, dan biedt EzSupport je alles over Apple. Wil je alles weten over GoPro camera’s, dan heeft EzSupport dit voor je. Of ben je geïnteresseerd in high-end audio apparatuur? Ook dan vind je alles bij EzSupport.
  • Als je PokémonGO of de Dinoplaatjes van Albert Heijn kent, dan weet je wat Augmented Reality (AR) is. Ook EzSupport gaan we uitrusten met AR om je te helpen meer te genieten van je apparaten.
  • Bij veel apparaten is het erg belangrijk dat ze goed staan afgesteld. Denk maar aan je spiegelreflexcamera, je espressomachine of je smart-tv. EzSupport biedt je informatie en instructies hoe je je apparaten goed instelt om zo optimaal genot te ervaren.

Het doel van EzSupport is om op en top persoonlijk relevant te zijn. Doordat je een eigen profiel hebt met al jouw apparaten lukt dit natuurlijk al heel aardig. Maar je kunt ook veel voorkeuren aangeven en instellingen aanpassen. Zo past EzSupport perfect bij jouw wensen.

JIJ KUNT HELPEN!

Wat we heel erg belangrijk vinden, is dat onze gebruikers blij worden van EzSupport. Alles moet duidelijk zijn en prettig werken. Maar we willen ook dat EzSupport aan alle mogelijke wensen voldoet. We vinden onszelf redelijk slim, maar beseffen ons ook dat we niet alles zelf kunnen verzinnen.

Dus: heb jij tips, ideeën, feedback, kritiek, klachten of zin om jouw ervaring te delen? Dat vinden we echt fantastisch. Stuur ons een mailtje. We horen graag van je en de koffie staat altijd klaar!