SUPPORT VAN EZSUPPORT

EzSupport biedt support aan om te zorgen dat gebruikers een vlekkeloze gebruikservaring hebben. Het doel van EzSupport is om gebruikers snel en eenvoudig alles rondom al hun apparaten aan te bieden op 1 plek. Door middel van de geboden support willen we gebruikers helpen om dit te realiseren.

HOE BIEDT EZSUPPORT HULP?

EzSupport staat via verschillende kanalen klaar voor directe interactie met gebruikers. Op Facebook en Twitter kun je al je vragen stellen. Je kunt ook ons ook mailen en zelfs een Whatsapp sturen naar 06-29441490.

BELOFTES VAN EZSUPPORT

1. Alle informatie compleet
De echte toegevoegde waarde van EzSupport zit hem natuurlijk in het compleet hebben van alle informatie over jouw apparaten. Wij hebben daarom het doel om te zorgen dat deze binnen 24 uur na toevoegen compleet is. Vaak hebben we al een heleboel informatie en deze staat dan ook meteen na toevoegen in jouw overzicht. Soms komt het voor dat we plaatjes, handleidingen of specificaties nog niet hebben. Als dit voorkomt, worden deze met prioriteit binnen 24 uur toegevoegd, zodat jouw overzicht helemaal compleet is.

2. Alle apparaten toegevoegd
Voor iedere gebruiker moet het mogelijk zijn om alle apparaten die ze hebben toe te voegen aan EzSupport. Daarom hebben we per functionaliteit om apparaten toe te voegen aparte functionaliteit ingebouwd.

  • Online winkel account:
    Wanneer je producten vanuit een online winkel account worden toegevoegd, kan het zijn dat sommige apparaten niet meteen herkend worden. Onze support desk krijgt hier een melding van. Zij gaan dan meteen aan de slag om dit apparaat te vinden en het compleet toe te voegen aan jouw overzicht.
  • Barcode scan:
    Als EzSupport de door jou gescande barcode niet herkend, kan het product niet meteen worden toegevoegd. Maar geen zorgen! Ook hier krijgt de support desk een notificatie. De gescande code wordt onderzocht en het bijbehorende product wordt achterhaald. Binnen 24 uur vind jij het terug in jouw persoonlijke overzicht.
  • Handmatig zoeken:
    Mocht het zijn dat je bij handmatig zoeken je apparaat niet vindt, kun je op meerdere manieren support inschakelen. Je kunt via het menu klikken op ‘Hulp van EzSupport’. Hier kun je een formulier invullen met informatie over jouw apparaat en opsturen naar de EzSupport helpdesk. Zij gaan dan op zoek naar jouw apparaat en voegen het binnen 24 uur voor je toe.

Maar je kunt ook direct contact zoeken met EzSupport. Volg onderstaande 3 stappen en stuur de informatie naar de helpdesk. Zij zorgen dat al jouw apparaten worden toegevoegd.
Dus loop een rondje door je keuken, maak een foto van alle product codes of modelnamen, en stuur ze op naar EzSupport! Lees hier meer hoe je modelnummers kunt vinden.

3. Alle vragen beantwoord
Ook voor alle andere mogelijke vragen kun je terecht bij EzSupport. De helpdesk staat voor je klaar via email  en op Whatsapp (06-29441490). Zij kunnen alle functionaliteiten en opties van EzSupport volledig uitleggen.

Maar je kunt ook contact met ons opnemen als jij ons wilt helpen. We willen EzSupport graag iedere dag een beetje beter maken. En dat kan natuurlijk alleen met jou: de gebruiker. Dus deel je ervaring met EzSupport! Heb je tips, feedback, kritiek of ideeën? Laat het ons weten, dan maken we EzSupport samen perfect!